هفته 3 - مبانی دیکشنری دیجیتال.
یک

سفارش طراحی کاراکتر یا یک طراحی اسباب بازی فقط درصورتی انجام می شود که 3 بعدی باشد و تعداد کمی از تکرارها ، آزمایش ها و پیشرفت ها با موفقیت پشت سر گذاشته است.

دانشجویان قصد دارند با اصول کار با نرم افزار برای مجسمه سازی دیجیتال Zbrush آشنا شوند.

برخی از مباحث مورد بحث:
- مدیریت پرونده در زبروش.
- ناوبری در فضای کاری زبروش.
- معرفی ابزار و برس اصلی؛
- کار با دینامش؛
- اصول اساسی در مجسمه سازی؛

[/ heft_twelfths] [Five_twelfths_last] [/ Five_twelfths_last] [/ tab] [tab] [هفت_twelfths]
هفته 4 - پروتوتایپ 3D و متغیرها.
توانایی آزمایش ، ارزیابی نتیجه و ساختن بر اساس آنچه ما ایجاد کرده ایم ، مهارت استثنایی برای هر طراح خلاق است.

دانش آموزان می خواهند یاد بگیرند که چگونه یک نمونه اولیه سه‌بعدی از شخصیت را در زبروش بسازند و پس از آن قصد دارند تغییراتی ایجاد کنند که با کمک آن بتوانند آن را بهبود بخشند و جلوه ای بی نظیر به آن بخشند.

برخی از مباحث مورد بحث:
- ایجاد یک نمونه اولیه سریع و کارآمد 3D در Zbrush؛
- ایجاد اشکال با ریتم خوب و تحریک وزن ،
- ایجاد تغییرات در فتوشاپ با استفاده بیش از حد؛

[/ heft_twelfths] [Five_twelfths_last] [/ Five_twelfths_last] [/ tab] [tab] [هفت_twelfths]
هفته 5 - مجسمه اختصاصی.
طراحی نهایی باید 3 بعدی شود که در آن هر خط و سایه به اشکال تبدیل می شود و دارای عمق است.

دانش آموزان قصد دارند تا یک الگوی کاملاً مفصل از یک شخصیت در زبروس را مجسم کنند. آنها قصد دارند با ابزارهای بیشتری در Zbrush آشنا شوند و تکنیک های مدل سازی جزئیات مختلف را بیاموزند.

برخی از مباحث مورد بحث:
- ایجاد یک مدل تفصیلی در زبروش.
- آسیب شناسی و کار با ابزار Zmodeler
- مجسمه سازی لباس و لوازم جانبی؛
- مجسمه سازی جزئیات و تکنیک های بهره وری.

[/ heft_twelfths] [Five_twelfths_last] [/ Five_twelfths_last] [/ tab] [tab] [هفت_twelfths]
هفته 6 - طراحی رنگ و متن.
این شخصیت درست پس از شکل ، بافت و کار مواد با هم زندگی خود را بدست می آورد. قرار است دانش آموزان با اصول کار با رنگ آشنا شوند. پس از آن آنها قصد دارند یک طرح رنگی و طراحی رنگ ایجاد کنند ، که آنها را برای مرحله بعدی آماده می کند. در پایان آنها قصد دارند مدل سه بعدی نهایی را بسازند.

برخی از مباحث مورد بحث:
- انتخاب یک رنگ بندی مناسب؛
- سلسله مراتب و تناسب رنگ ها؛
- نکات برجسته و اصول تضاد؛
- مفهوم رنگ؛
- ساختن یک مدل سه بعدی در زبروش.
- تکنیک هایی برای جزئیات و به پایان رساندن بافت.

[/ heft_twelfths] [Five_twelfths_last] [/ Five_twelfths_last] [/ tab] [tab] [هفت_twelfths]
هفته 7 - هفته اول برای عمل.

https://maktabtv.com/Courses/character-design/


هفته هفتم دوره اول از سه هفته ای است که دانش آموزان برای انجام پروژه نهایی برای نمونه کار خود قصد دارند به تنهایی یا به صورت تیمی کار خود را انجام دهند.

هر دانش آموز با توجه به مهارت های خود قصد دارد یک کار را دریافت کند. در طی این هفته اول مدرس می خواهد به آنها کمک کند و آنها را راهنمایی کند تا بتوانند در انجام پروژه خود موفق باشند.

[/ heft_twelfths] [Five_twelfths_last] [/ Five_twelfths_last] [/ tab] [tab] [هفت_twelfths]
هفته 8 - هفته دوم برای اقدامات عملی.
در طی هفته دوم تمرین دانش آموزان می توانند کار خود را برای پروژه های خود ادامه دهند. معلم قصد دارد به دانشجویان مشاوره و راهنمایی کند ، و آنها را برای تکمیل پروژه های خود یاری می کند.

[/ heft_twelfths] [Five_twelfths_last] [/ Five_twelfths_last] [/ tab] [tab] [هفت_twelfths]
СЕДМИЦА 9 - ТРЕТА СЕДМИЦА ЗА ПРАКТИКА، РЕВЮ И КРИТИКА.
می توانید با استفاده از برنامه های کاربردی ، تحقیق و تحقیق خود را برای استفاده از برنامه های کاربردی ، برنامه های کاربردی و برنامه های کاربردی ارائه دهید.

[/ heft_twelfths] [Five_twelfths_last] [/ Five_twelfths_last] [/ tab] [tab] [هفت_twelfths]
СЕДМИЦА 10 - В ДИВОТО.
"В дименти" симболично отбеляза края на курса и началото на пътешестието на واژه‌های دانش آموز در سه بار در مورد استفاده واقع بینانه.

Ученикът има برابر седмица را به طرح تحقیق تحقیق و پیشنهاد نگهداری کپک کردن کپچیک از بازی و تحقیقات خود را ارائه کنید. Тоа е шансът му дал اعلام اینکه می توانیم از پس مقامات خوب خودداری کنی و به دیگران اجازه بدهی در مقام پورتفیلیو داشته باشم.

Този етап приключа از طریق اینترنت "изложба" را برای طراحی نهایی ، در دانشکده تحصیلی ، شما می توانید قبل از ارائه خدمات قبلی خود استفاده کنید.

[/ هفت_twelfths] [Five_twelfths_last] [/ Five_twelfths_last] [/ tab] [/ برگه ها]
پاداش برای دوره!
subtile_line

این دوره با هدف ارائه بهترین تجربه یادگیری برای دانشجویان! در این دوره ما تعداد کمی از شگفتی ها و موارد اضافی را درج کرده ایم ، در اینجا تعدادی از آنها ذکر شده است:

* مربیان مهمان از مناطق مختلف از طراحی ، فیلم و صنعت بازی که برای دانشجویان سخنرانی می کنند.

* چاپ سه بعدی که در قیمت دوره درج شده است. طرح ها و پروژه های به پایان رسیده چاپ خواهد شد و به یک محصول فیزیکی تبدیل می شود.
[کشویی کشویی-پ


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها